پاتوق

دوست دارم سارا

پاتوق

دوست دارم سارا

عشق و عاشقی

عشق یعنی...

پسربه دخترگفت:دوستم داری؟!اشک ازچشمای دخترجاری شد،می خواست بره که
 پسردستشوگرفت واشکاشوپاک کردوگفت:اگه دوستم نداری اشکال نداره مهم
اینه که من دوستت دارم وطاقت دیدن اشکاتوندارم...دخترسرشوپایین انداخت و
گفت :میدونی چیه؟من دوستت ندارم.من...من بدجوری عاشقت شدم.پسردستای
دخترورها کردوباقیافه ای غمگین ازدخترجداشد.دخترفریادزد:مگه دوستم نداری؟؟!
چراداری میری؟پسرجواب داد:چون دوستت دارم می خوام تنهات بذارم.
دخترگفت:فکر کنم شنیده باشی که می گن عاشقی که تنهاباشه توی دنیانمی
مونه!!!توکه دوست نداری من بمیرم هان؟؟؟؟!پسرگفت:انقدردوستت دارم که
نمی خوام به خاطرمن مرتکب گناه بشی!چون میگن عشق یه جورگناهه!!!!!
دختر:اماعشقم پاکه!!پسرفریادزد: عشق پاک دیگه هیچ جای
 دنیاپیدانمیشه............ودختروبرای همیشه تنهاگذاشت...
عشق پاک دیگه حتی توقصه هام معنی نداره...


                                            گفتی عاشقمی، گفتم دوستت دارم.

 گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم، گفتم من فقط ناراحت میشم.
 گفتی من بجز تو به کسی فکر نمی کنم، گفتم اتفاقا من به خیلی ها فکر می کنم.
گفتی تا ابد تو قلب منی، گفتم فعلا تو قلبم جا داری.
 گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو می کشم، گفتم اما اگه تو بری با یکی دیگه،
 من فقط دلم میخواد طرف رو خفه کنم.
 گفتی ... ، گفتم... .
 حالا فکر کردی فرق ما این هاست؟ نه!
 فرق ما اینه که: تو دروغ گفتی، من راستشو

شب یا روز

   کدامیک بهتر است؟

   چه بگویم

   اما می دانم که:

   هر دو بی ارزشند

   آنگاه که تو در کنارم نیستی

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

دل من خسته از این دست به دعاها بردن

همه ارزوهام با رفتن تو مردن

واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا می دم

اخه تو رنگ چشات هیبت دنیا رو دیدم

توی هفتا اسمون تو تک ستاره منی

به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمی دم

حالا من یه ارزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تورو ببینه

 

پنج قانون ساده شاد زیستن را به خاطر داشته باش:

1.قلبت را از نفرت آزاد کن.

2.ذهنت را از نگرانی رها کن.

3.ساده زندگی کن.

4. بخششتو بیشتر کن!

5.کمتر انتظار داشته باش

 

 میخوام شکلک های مخفی یاهو رو بذارم فکر کنم بدردتون بخوره

 

http://www.mottaham.persiangig.com/yahoosmileys.exe

ای بابا این بچه عاشق شده مثل اینکه دختر مورد علاقشو بهش ندادن

من از خانواده دختر خانوم خواهش میکنم بهش بدن وگرنه شاید بمیره بنده خدا(داره گریم می گریه دیگه نمی تونم)

تن تو ظهر تابستون رو به یادم میاره

رنگ چشمای تو بارون رو به یادم میاره

وقتی نیستی زندگی فرقی با زندون نداره

قهر تو تلخی زندون رو به یادم میاره

من نیازم تو رو هر روز دیدنه

از لبت دوستت دارم شنیدنه

تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه

تو همون خونی که هر لحظه تو رگهای منه

تو مثل خواب گل سرخی لطیفی مثل خواب

من همونم که اگه بی تو باشه جون میکنه

تو مثل وسوسه شکار یه شاپرکی

تو مثل شوق رها کردن یک بادبادکی

تو همیشه مثل یک قصه پر از حادثه ای

تو مثل شادی خواب کردن یک عروسکی

تو قشنگی مثل شکلهایی که ابرا می سازند

 

شب بود و شمع بود و من بودم و غم

شب رفت و شمع سوخت و من ماندم و غم

 ممنون از نظرهای که میدید  متن پایین رو بخون.......

دختر: زرنگ     پسر:زرنگ     =   دعوا

دختر:زرنگ     پسر:احمق     =love

پسر:زرنگ       دختر:احمق   =کار بد

دختر:احمق        پسر:احمق  = ازدواج

بچه ها اگه دروغ میگم بگید دروغ میگم 

 مادر داماد : ببخشین ، کبریت دارین؟
خانواده عروس : کبریت ؟! کبریت برای چی!؟
...مادر داماد : والا پسرم می خواست سیگار بکشه
خانواده عروس : پس داماد سیگاریه....!؟
..مادر داماد : سیگاری که نه.. والا مشروب خورده ، بعد از مشروب سیگار می چسبه
خانواده عروس : پس الکلی هم هست..!؟
مادر داماد : الکلی که نه... والا قمار بازی کرده و باخته ! ما هم مشروب دادیم بهش که یادش بره
خانواده عروس : پس قمارم بازی می کنه...!؟
...مادر داماد : آره... دوستاش توی زندان بهش یاد دادن
خانواده عروس : پس زندانم بوده...!؟
...مادر داماد : زندان که نه... والا معتاد بوده ، گرفتنش یه کمی بازداشتش کردن
خانواده عروس : پس معتادم بوده...!؟
...مادر داماد : آره... معتاد بود ، بعد زنش لوش داد
خانواده ءعروس : زنش !!!؟؟؟



! نتیجه اخلاقی : همیشه موقع خواستگاری رفتن کبریت همراهتون داشته باشین

NnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNn

20 دلیل که به مرد بون خود افتخار کنید :

1-    در هر مکانی هر لباسی که بخواهید میتوانید بپوشید .

2-   مدت زمان مکالمه‌ی تلفنی شما حداکثر30 ثانیه است.

3-    به هرکسی که بخواهید میتوانید شماره تان را بدهید.

4-   برای یک مسافرت یک هفته ای تنها یک ساک کوچک دستی نیاز دارید.

5-    در تمام شیشه های مربا و ترشی را خودتان باز می‌کنید.

6-    برای بیرون رفتن از منزل نیازی به تغییر چهره(آرایش) ندارید.

7-   دوستان شما توجهی به کاهش یا افزایش وزن شما ندارند.

8-   جنسیت شما در موقع مصاحبه‌ی استخدام مطرح نیست.

9-   لازم نیست کیفی پر از لوازم بی استفاده را همه جا به دنبالتان بکشید.

10-    ظرف مدت 10دقیقه می‌توانید حمام کنید و برای رفتن به مهمانی آماده شوید.

11-   همکارانتان نمی‌توانند اشک شما را در بیاورند.

12-   اگر در 34 سالگی هنوز مجردید، احدی به شما ایراد نمی‌گیرد.

13-    رنگ اجزاء صورت شما در هر صورت طبیعی است.

14-  با یک دسته گل می‌توانید بسیاری از مشکلات احتمالی را حل کنید.

15-  وقتی مهمان به خانه‌ی شما می‌آید لازم نیست اتاق را مرتب کنید.

16-  بدون هدیه می‌توانید به دیدن تمام اقوام و دوستانتان بروید.

17- می‌توانید آرزوی هر پست ومقامی را داشته باشید.

18-  حداقل بیست راه برای بازکردن در هر بطری نوشابه‌ی داخلی یا خارجی بلد هستید.

19-  ضرورتی ندارد روز تولد دوستانتان را به خاطر داشته باشید.

20-  ... و بالاخره روزی یک پیرمرد موفق خواهید شد.

لازم به ذکر است این ویژگی هایی است که در خانوم ها دیده نمشود .

حالا دیگه پرو نشید پسرها یه ویژگی های هم دختر خانوما دارن که شما ندارید(الکی)


بچه ها یه موقع شما امتحان نکنیدتو رو خدا یه موقع امتحان نکنید(کردید هم به درک)

پسر خوب

 

این پسر خوب ساعت 2 قرار داره .

از خواب بیدار میشه ساعت 6:01 دقیقه بامداد. اول یه حمام به مدت

1:99 دقیقه میگیره . خوشکل و مامانی میاد بیرون. بعد میبینه که ریش 

 درآورده پس موقشه که از ته بزنه . ابتدا توربو مچ تری رو بر میداره و مانند

 سربازان مغول حمله میکنه به صورتش و همه رو تارو مار میکنه . بعد از

 کشتن انواع سلول مرده و زنده می رسه به افتر تارو مار که اونم همراه با درده

 که عموما بدون دردشو انتخاب می کنن... و نوبتی هم باشه نوبت به اصل

قضیه هست و اون هم سفید کننده و متاسفانه در بعضی آقایون پنکیک و

مانند اینها ... فکر میکنم حداقل 1:20 دقیقه هم اینجا صرف کنه . یه خطی

 هم به ابرو میندازه

خوب موها که تقریبا خوب هستن فقط یه کم ژل و گریس و والوالین میخوان ....

کرم دست و پا .. وای خدا مرگم بده ناخونام خیلی بد فرمه ....

خوب حالا شد یه پسر مامانی خوب نوبت لباس و کفشه . 2:39  دقیقه لباس

 هاشو اوتو می کنه و کفشهاشو مسواک می کنه تا بابابرقی بشه خطوط لباسشم

 که آهن 98رو نصف میکنه . و یا دمپا شو  یه تای  50سانتی میزنه که تا زیر نافش مییاد

میره یه چیزی می خوره که از گشنگی نمیره . و آماده رفتن میشه ... از

مامانش خدا حافظی میکنه.

میره سر قرار ..

در پارک :

روی صندلی میشنه هی به ساعت موبالش نگاه میکنه ... نق میزنه که چرا

 نیومد که یه هو زنگ  پیام کوتاه(فارسی رو پاس کاری کنیم) موبالش به صدا

 در میآد با این متن : عزیزم شوهر عمه دایی بابام اومده خونه ، من نمی تونم

 بیام . پسره دپرس و نا امید اصلا ضایع هم نشده   ....

 

 

 

 

دختر خوب

 

ساعت 6 بعد از ظهر دانشگاه کلاس داره مشترک با پسر هاست .

 

از خواب بیدار میشه میره سر میزو یخچال آرایش . قبلا وسایل رو از یخچال آرایش

 به میز آرایش انتقال داده . از بالا شروع میکنه .

 

اول موها :  رنگها و سشوار و حالات گوناگون .

دوم صورت 1 : ماساشور های پف کننده و پف خوابانده  و یا سفت کننده و شل کننده .

سوم صورت 2 : انواع کرم و پنکیک های تیره کننده و روشن کننده .

چهارم چشم ها 1 : انواع لوازم مصنوعی و لنزهای بد رنگ .

پنجم چشم ها 2 : انواع رنگ و سایه های پشت چشم . جلو چشم زیر چشم .

ششم مژه ها : خوب مژه که نداره مجبوره از مصنوعی استفاده کنه

و ریمل های مختلف .

هفتم ابروها : خوب یه تیغ بندازه بد نیست و یه کمی هم قلم بزنه .

هشتم بینی : قبلا عمل شده وقت زیادی نمی خواد .

نهم لبها 1 : خوب لبها که زشته یه کم پف کنه بهتره پس ...

دهم لبها 2 : انواع خط لب زیر لب بالای لب وسط لب و رژ های ....

یازدهم و دوازدهم و سیزدهم  هم برق انداختن ساق پاها و مچ دستها و

 ناخن هاست ...

و عطر ها انواع مختلف ....

لباسهاشو می پوشه البته نزدیک 5 شده دیگه. یه هو دوستش تلفن میزنه

 که نیا استاد امروز نمی یاد ..

چقدر بده!!! خوب به نظر شما میشه با این خانم بعد از این همه اتفاق

 بد صحبت کرد . همینه که امار طلاق میره بالا .... این دیگه خدایی ضایع شده  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد