پاتوق

دوست دارم سارا

پاتوق

دوست دارم سارا

آخر عشق

اهـای خوشکـل عـاشق                          اهای عـمر دقـا یـق

 

اهای بسته به موهای تو سنجاقه شقایق

 

اهای ای گل شب بو                              اهای گل هـیاهـو

 

اهای طعـنه زده چــشم تو به ، چـشمای آهـو

 

دلـم لاله عاشـق                                  اهـای بنـفـشه ی من

 

نکـن غـنچه ی نشکـفـته ی قـلـبم را، تو پرپر

 

من که دل به تو دادم                               چـرا بـردی زیادم

 

بگو با من عاشـق                                  چـرا بـرات زیادم

 

اهای صدای گیتار                                   اهای قـلب رو دیـوار

 

اگه دسـت توی دستـام نـزاری ، خـدانگه دار

 

خدانگه دار

 

دلت یاس پر احساس و                             ای مریم نازم

 

تا اون روزی که نبضم بزنه ، ترانه سازم

 

برات ترانه سازم                                   چه آهنگی بسازم

 

بیا برات میخوام، از این صدا، قـفـس بسازم

 

جماعتی عشق را آبی می دانند

همرنگ دریا و آسمان و عده ای سبز

که رنگ زندگی است و رنگ بهار

و مردمی که اسب رویاهایشان سپید است

عشق را همرنگ برفهای کوهستان می دانند

من. اما معتقدم عشق سیاه است سیاه

چرا که بارها آن را در عمق زلال چشمهای تو دیده ام...

world pic gallery - foroogh

دیشب غزلی سرود عاشق شده بود                                       
                                 با دست و دلی کبود عاشق شده بود
افتاد و شکست و زیر باران پوسید                                                
                                             آدم که نکشته بود عاشق شده بود
    
عشق یعنی تیشه فرهاد ها
 
عشق یعنی عالم فریاد ها
 
عشق یعنی زخم کوه بیستون
 
عشق یعنی ناله های درد و خون
 
عشق یعنی در جهان رسوا شدن
 
عشق یعنی یکه و تنها شدن
 
عشق یعنی التماس و انتظار
 
عشق یعنی تا ابد بآ
 

بوسه یعنی وصل شیرین ۲لب             بوسه یعنی خسله در اعماق شب

بوسه یعنی مستی از مشروب عشق       بوسه راه خانه ی من و تو

بوسه گاهی گریه ی باران می شود       بوسه یعنی آتش گرمای لب

بوسه یعنی حس خوب طعم عشق          بوسه آتش می زند بر جسم و جان

بوسه یعنی لذت از دل دادگی              بوسه یعنی آغازی برای ما شدن

بوسه یعنی سر فصل کتاب عاشقی        بوسه یعنی عشق من با من بمان

بوسه رمز وارد دلها شدن                  بوسه را تکرار باید نمود

 ولی در کل این که یه خر تو رو بوس کنه بهتره تا این که یه بوس تو رو خر کنه

 

برات یک سبد گل سرخ می فرستم

توی این سبد ۱۰ تا گل هست

۹ تا طبیعی ۱ دونه مصنوعی

روی این گلها یه کارت می چسبونم

و تنها جمله ای رو که بلدم روش می نویسم

عزیرم تا پژمرده شدن آخرین گل....دوست دارم

 

گل واژه های عاشقانه 

       

باران

                بزن  باران  که  دلگیرم   من  امشب

                    در این ویرانه  می میرم  من  امشب

                غمی  از  رفتن   و    ماندن   ندارم

                    اسیر   دست   تقدیرم   من   امشب

                بزن  از  من   بشو   رنگ  گناهان

                    ببین  دنیای   تقصیرم  من  امشب

                دو  روز   زندگی   ارزش   ندارد

                     بزن باران  از آن  سیرم من امشب

               بزن که خانه زندان است  از  درد

                     در این زندان به زنجیرم من امشب

               بزن  که   با   تو  دارم   خاطراتی

                     ببین  با  لحظه درگیرم  من   امشب

بزن  که  گریه های  واپسین  است                                    

                        بزن باران که  می میرم  من  امشب

 

الهی!

الهی به من که بنده ی حقیر تو هستم بنگرتا سیراب مهربانی ومحبتت شوم.

الهی به من که دائم درحال ستایش توهستم بنگرکه عاشق بزرگیت شدم ومبهوت سخاوتت.

الهی من وجود خودرا برگرفته ازوجود تومی دانم که با وجودعظیم خود مراازگل سیاه آفریدی

و هنگامی که ازروح خود درمن دمیدی به زیبایی هزاران فرشته گشتم و هنگامی که به دنبال

توصیف وجود تو می روم جزخستگی چیزی عاید من نمی شود چرا که هیچ کس قادربه درک

وجود عظیم تو نیست.

ای مونس و غم خوار نظری به ما کن که دردریای گناه غرق شده ایم و قادربه بیرون کشیدن

خودازاین باتلاق وسیع نیستی

الهی کمکم کن تا پاک و منزه شوم و همواره شکرتو را به زبان آورم و نظاره گر وجود بی کران

تو باشم و اخلاص و اعمال نیک را ازتو آموزم.

   

 

وقتی که درایوان دلتنگی هایت می نشینی  وقتی که در پشت یک
 
پنجره بارانی , بی هوا شاعر می شوی کسی هست که می شود به
 
او پناه برد.کسی که در شب می توان دلتنگی ها را با او قسمت کرد
 
نگاهت را از سنگفرش های خیس و سرد کوچه های باران زده
 
جدا کن. می توان از تاریکی ها گذشت. می توان  خود  را  در
 
کوچه های سبز باور دوباره یافت.یک نفر هست, شب دلتنگیت
 
را با او قسمت کن
 
تنها با من

 

شمع سوزان تو ام اینگونه خاموشم مکن

از کنارت میروم اما فراموشم مکن

نظرات 9 + ارسال نظر
کوروش پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ http://lovemeans.blogsky.com/

سلام
خوبه خیلی خوبه
سعی کن میتونی ولی من نمیذارم
ها ها ها ها ها
(;

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ب.ظ

خیلی باحاله
ای ول

غریبه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ

اول بر حسب مرام لوتیا سلام
دوم تو اصلا پوزت به این گنده گوزیا نمیخوره
سوم تو رو چه به عشق و عاشقی و وب تو برو کشکتو درست کن
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه

مصطفی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

اصن خفم کرد

کوروش شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:16 ق.ظ http://lovemeans.blogsky.com/

سلام
خوبی با مرام
چشم دیگه اون کلمه نا مانوس رو نمیگم
ما بیشتر چاکریم
اصلا ما ملختیم
(;

یه آشنا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ب.ظ

وبلاگ به این قشنگی ندیدم.سعی کن مطالبش بیشتر باشه

غریبه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ

دمت گرم بویو خیلی حالیدیم

کاظم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام عالیه

غزل سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام وبلاگه قشنگیه
معلومه خیلی عاشقید
دختر هم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد